Brev:
Min søn vågner om natten er han sulten?
19. september 2003
Alder:
5 mdr.
Min søn vågner om natten er han sulten?
Kære Helen
Mikkel som nu er 5½ måned har altid sovet godt om natten, men det er da slut. Han er "vågen" 4-5 gange hver nat, hvor han ligger og pylrer/smågræder, nogle gange vågner han helt og græder højlydt.
Det plejer at være nok lige at give ham sutten og putte dynen om ham. Jeg tror da ikke det er sult, nu ser hans madplan sådan her ud:
8.00 MME 130 ml
11.00 risgrød med banan + vand
14.00 MME 130 ml
17.00 risgrød med banan + vand
20.00 Vælling 150-180 ml
Han har sat forbruget af MME ret meget ned synes jeg efter han er begyndt på grød, får han nok?
Den eneste grød han rigtig gider er den med bananen, så det er den vi bruger lige nu. Det er vel også lige meget?
Han vejer 8,2 og er 70 cm. Hvad tror du det kan være der generer ham sådan om natten?
Mange knus
Janne